.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران:
مرحله آزمون و خطا برای اجرای هدفمندی به سر رسیده است
شمال نیوز: در مرحله اول اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها همه آزمون ها را انجام دادیم تا بودجه 40 هزار میلیارد تومانی برای پرداخت یارانه نقدی به مردم تامین شود به طوری که سهم تولید، صنعت و سایر بخش ها پرداخت نشد.

 نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مرحله آزمون و خطا برای اجرای هدفمندی به سر رسیده است، گفت: دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برنامه های اساسی داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز قاسم احمدی لاشکی، با اشاره به اینکه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ ها بسیار حساس است و باید محتاطانه باشد، گفت: مرحله آزمون و خطا برای قانون هدفمندی به سر رسیده است.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای، افزود: در مرحله اول اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها همه آزمون ها را انجام دادیم تا بودجه 40 هزار میلیارد تومانی برای پرداخت یارانه نقدی به مردم تامین شود به طوری که سهم تولید، صنعت و سایر بخش ها پرداخت نشد.

وی با بیان اینکه اثرات منفی پرداخت یارانه نقدی به مردم با رشد نقدینگی در جامعه نیز مشاهده شد، تصریح کرد: از این رو دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برنامه های اساسی داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه دولت باید سریع تر وضعیت پرداخت یارانه نقدی به افراد دارای صلاحیت را مشخص کند، افزود: دولت باید برنامه ریزی جدی برای هدفمندی یارانه ها را در دستور کار خود قرار دهد./خانه ملت


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منصف 2 فروردين 1393
آقای احمدی:1- بهتره یه گزارش و خبر از بحران برف غرب استان بدهید که چقدر وعده های دولت درمورد پرداخت خسارت تحقق پیدا کرده است ؟. 2- یه گزارش درخصوص میانکاله به مردم بدهید که دولت محترم بدون مصوب قانونی ازطرف شما درمجلس قرارشد انرا به گلستانیها ببخشد؟. 3- ایا این دو عمل دولت براساس تدبیر و امید برای مازندران بوده است؟ به فکرم رسید که در زلزله ای که در2 سال پیش در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد 2 شهر و روستاههای اطرافش خسارت کلی و جزئی دیدند دولت قبلی چه اقدام عاجل و سریعی در جهت بازسازی و ساخت خانه های تخریبی ظرف 4 ماه انجام داد تا هموطنان عزیزمان از رسیدن فصل سرما درامان باشند.حال جای سوال هست ایا نمایندگان ان استان دولت را به حرکت واداشتند یا دولت به فکر قشر آسیب پذیر جامعه بود؟ اگر پاسخ اول درست هست پس شما نمایندگان استان چکارمیکند فقط انعکاس گزارش دولت میکنید مثل آیتم بالا که گزارش دادید مگرعملکرد شما و دیگرنمایندگان مازندران هست.!!! شماها نمایندگان مازندران عملکرد ضعیفی درمجلس دارید با آنکه درکمسیونهای حساس مجلس هستید مثلا شما درکمسیون آموزش و آقای دامادی در کمسیون عمران چه اقدامی برای آموزش و عمران مازندران کردید اون وضع آموزش و اون وضع جاده ههای ما برای استان 4میلیون مردم ولایت مدار استان تلاش کنید نه برای حزب و جناح بازی پیشرفت و توسعه را فدای جناح بازی نکنید. اگر پاسخ دوم درست است پس چرا در مازندران اینطور نشدمگر مازندران 70 درصد به دولت تدبیر و امید رای نداد پس کجاست تدبیر و امید در مازندران!!!؟
نوشهری 3 فروردين 1393
جناب آقای احمدی لاشکی استارت انتخابات مجلس آتی زده شد یواش یواش برای همیشه با مجلس وداع کنید.
نا شناس 6 فروردين 1393
جناب آقای احمدی
نماینده استان مازندران و دبیر مجمع نمایندگان استان!!!!!
می شه لطفا توضیح بدهید که چرا در مقابل سریال مسخره پایتخت سکوت کردید؟!!!
آیا سکوت شما به دلیل روشنفکری و نقد پذیری است!!!! یا با این سریال و مردمان آن همزاد پنداری می کنید؟!!!!
یک مازندرانی غیور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.